سفیر رایانه

همه چیز درباره کامپیوتر

سفیر رایانه

همه چیز درباره کامپیوتر

معرفی نرم افزار Aneesoft 3D Flash Gallery

احتمالا بارها برایتان اتفاق افتاده که به شهرهای مختلفی سفر کرده و یا در مراسم و مجالس مختلفی شرکت کردهاید و در هرکدام از این موارد تعدادی عکس در کنار دوستان و خانواده تهیه کردهاید. شاید هم یکی از مدیران وبسایتها بوده و مایلید تا برای سایت خود از گالری تصاویر استفاده کنید.
خوشبختانه با وجود دوربینهای دیجیتال به راحتی قادر به انتقال و ذخیره عکسها به کامپیوتر شخصی خود هستد اما اگر بخواهید عکسهای خود را به دیگران نشان داده و یا آنها را در سایت خود به معرض نمایش بگذارید، چه روشی را انتخاب میکنید؟
خب شاید جوابی که خیلی از ما به این سوال میدهیم استفاده از روشهای ساده و پیش پا افتاده و البته خشک و بیروحی باشد که به سادگی قابل انجام است.
به نظر شما خیلی زیبا و جذابتر نخواهد بود اگر بتوانیم این عکسها را در قالبهای زیبا و به همراه افکتهای جذاب و متنوع و با یک موسیقی مناسب به نمایش در آوریم؟
نرمافزاری که قصد معرفی آن را داریم، میتواند تمامی موارد فوق را در حد فوقالعاده جذاب برایتان انجام دهد. 3D Gallery Flash به شما کمک میکند تا در کوتاهترین زمان ممکن و بدور از هرگونه دانش و تخصص خاص گالری تصاویر سهبعدی و جذابی را ایجاد کنید.
خوشبختانه رابط کاربری نرمافزار بسیار خوب طراح شده و تمامی کارها در سه مرحله خلاصه میشود.

مرحله اول (Add Photo):
در این مرحله باید عکسها و تصاویر خود را به درون نرمافزار انتقال دهید. این کار توسط گزینه Add Photo امکانپذیر است.
از گزینههای دیگر در این قسمت میتوان به Edit Photo و Add Caption اشاره کرد. گزینه اول جهت ویرایش و اعمال افکتهای ساده بروی تصاویر کاربرد دارد اما گزینه دوم به شما این امکان را می دهد تا برای هر عکس یک توضیح و یا حتی یک لینک نیز اختصاصی دهید. به این ترتیب هنگام نمایش عکس، توضیحات مرتبط نیز نمایش داده شده و در صورتی که کاربر بروی عکس کلیک کند به صفحهای در اینترنت راهنمایی میشود!


شکل 1

مرحله دوم (Template):
این مرحله جذابترین بخش این نرمافزار را به خود اختصاص میدهد. تمامی قالبهای موجود در اینجا بر پایه فلش طراحی شده و در سه گروه 3D Wall، 3D Shape و Cool دسته بندی شدهاند. شما میتوانید قالب مورد نظر را انتخاب کرده و عکسهای خود را مطابق با ویژگیهای آن نمایش دهید.
گزینه Setting جهت اعمال برخی تنظیمات مانند رنگ پسزمینه، افکتهای مربوط به تصاویر بند انگشتی (Thumbnail)، نوع و نحوه حرکت عکسها، مدت زمان نمایش یک عکس و ... کاربرد دارد.
گزینه Add Music نیز همانطور که از نامش پیداست برای اضافه کردن موسیقی است.


شکل 2

مرحله سوم (Publisher):
نهیتا پس از پشت سر گذاشتن مراحل فوق، نوبت به آخرین مرحله یعنی ذخیره گالری تصاویر در فرمت دلخواه است.
میتوانید نتیجه را در یک فایل فلش یا بصورت فایل اجرایی (*.exe) و یا در قالب کدهای Html ذخیره کنید.
علاوه بر این اگر مایل باشید امکان ارسال آن بصورت ایمیل و یا استفاده از آن به عنوان Screensaver نیز وجود دارد.


شکل 3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد