سفیر رایانه

همه چیز درباره کامپیوتر

سفیر رایانه

همه چیز درباره کامپیوتر

20 چهره مهم و تاثیرگذار دنیای وب

در این جا با هم نگاهی به فهرست 20 چهره‌ ممتاز می‌اندازیم که تاثیر زیادی در پیشرفت و توسعه پدیده‌ای داشتند که امروزه کسب‌ و کار و حتی زندگی شخصی ما بدان وابسته است؛ اینترنت!
بدون حضور این اشخاص مطمئنا برخی از زوایای این پدیده تاریک باقی می‌ماند.

ادامه مطلب ...

برترین کارت‏گرافیک HD6970 جهان؛ msi R6970 Lightning!


شرکت msi نیز توجه ویژه‏ای به این محصول داشته و کارت‏گرافیکیR6970 Lightning را با امکانات و قابلیت‏های خارق‏العاده معرفی و عرضه نموده است. در نگاه اول سیستم توان 18 فاز این کارت‏گرافیکی توجه هر بیننده‏ای را به خود جلب می‏کند! تعداد بالای فازهای این محصول نقش مهمی در پایداری بهتر و افزایش قابلیت اورکلاک کارت گرافیکی خواهد داشت. استفاده از قطعات الکترونیکی مرغوب با طول عمر مفید بسیار بالا تحت استاندارد نظامی (Military Class) نیز از دیگر ویژگی‏های کارت‏گرافیکی R6970 به شمار می‏آید. در کنار موارد ذکر شده، بهره‏گیری از خنک‏کننده انحصاری msi با عنوانTwin Frozr III نیز حائز اهمیت می‏باشد چرا که دمای کارت گرافیکی را تا میزان 26 درجه سانتیگراد و نویز حاصل از کارکرد آن را نیز تا 12 دسی بل نسبت به نمونه رفرنس کاهش داده است.
تیم اورکلاک ماتریکس در جدیدترین تست‏های خود موفق به شکستن چندین رکورد جهانی در کلاس کارت گرافیکی HD6970 شدند! این تیم که از کارت گرافیک 
msi R6970 Lightningو سیستم تست مبتنی بر پلتفورم Sandy Bridge بهره می‏بردند موفق به ثبت چندین رکورد جهانی از جمله؛ رکورد اول جهان در تست‏های 3DMark 11 و 3DMark Vantage شدند. قابل ذکر است با استفاده از خنک‏کننده نیتروژن مایع (دمای 196 درجه سانتیگراد زیر صفر) و شرایط ویژه‏ای که فراهم کرده بودند به فرکانس هسته 1250 مگاهرتز و فرکانس حافظه 1500 مگاهرتز دست یافتند.